torsdag 19. mars 2009

Cornelia og Camilla

Jeg syntes nesten at mine to bestevenninner fortjener å bli nevnt her!

Jeg starter med Cornelia.
Vi ble kjent da vi begynte i klasse sammen..Jeg syntes at Cornelia var utrolig pen, men ikke helt den typen jeg ville hengt med..pga "sosse" stilen hennes..etterhvert som tiden gikk ble jeg mer og mer kjent med henne og jeg ble mer og mer glad i henne... Hun viste seg og være en fantastisk snill, morsom, underholdene og super jente. Vi har vært sammen gjennom tøffe og tunge tider sammen og hun har alltid stilt opp for meg. 2 året på vgs skulle hun til Alaska, jeg trodde jeg skulle dø da jeg hørte det for jeg kunne virkelig ikke skjønne hvordan jeg skulle greie og leve uten henne i 1 år, men etter det året tror jeg det har styrket vennskapet vårt. Alt i alt er Cornelia en venn som er sjelden..og jeg har vært så heldig å bli vennen hennes!


Elsker deg Cornelia<3

Så er det Camilla.

Camilla ble jeg kjent med på ungdomskolen..vi ble kjempe gode venner i 9 klasse og det er jeg vannvittig glad for. Hun er virkelig en sjelden jente..støtter meg om jeg føler meg dritt, støtter meg egentlig uansett hva det er..! er det noen som jeg tror hadde støttet meg selvom jeg hadde begått ett mord...ikke at jeg har det...men så er det nok henne!!

Elsker deg Camilla<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar