torsdag 26. mars 2009

Ja, nå ligger jeg i sengen å skriver på en teater i perspektiv oppgave, den skal leveres i kveld og jeg ligger utrolig dårlig ann. Jeg ligger egneltig dårlig ann i alle oppgavene som skal leveres inn eller fremføres. Jeg kan nesten ikke vente til russetiden kommer, ett lite avbrekk fra skolen og en grunn til å drite seg maks ut. 

I går møtte jeg familien min fra Italia og Dubai, det var kjempe koslig. Jeg trodde jeg bare skulle treffe kusinen min og mannen hennes, men plutselig stakk tanten min hodet frem utifra en hotell dør. Jeg ble så utrolig glad og overasket. Kusinen min hadde med seg barna sine, Taleb og Taha, og de var bare sp utrolig nydlige. De var blide og ikke vanskelig å bli kjent med. Jeg ble automatisk kjæresten til Taleb og den lille power ranger leken hans var barnet vårt. Det som jeg syntes var så morsomt var å se de snakke 3 forskjellige språk. De snakker arabisk, italiensk og engelsk. Tror de får en veldig fordel med det i fremtiden...

det var det jeg hadde for denne gang...

Herman og Emily, jeg vet dere følger bloggen min..tihiii

1 kommentar: