onsdag 18. mars 2009

Da er jeg hjemme fra øvelsen, det var digg å stå på scenen med alle revyfolka igjen og få rampelyset på seg!!! Typisk meg så fikk jeg mitt nervøse utslett pga det var så mange som var forsinket og jeg var bekjymret for at det skulle gi et dårlig inntrykk...men når alle var kommet satte vi igang, og det vaar sikkert surt å jævli :P men det får gå.. I tillegg så jeg en jente som jeg har blitt dumpet av en gutt for..haha huffameien..trodde aldri jeg skulle få møtt hun...eller se hun, men det var ganske artig da... ellers har Cornelia vært i det slemme humøret i dag, men det gikk heldigvis ikke ut over meg så jeg syntes det var morsomt :D :D :D i morra blir det fest og morro! kom å se revy kavalkaden!!!! for de som er over 18 blir'e fest på "" etterpå..! very najs!


bomber, kuler og krutt
Da var bloggen slutt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar